رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

رها

3 ماهگی

1390/10/21 18:11
نویسنده : آرزو
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزها خیلی سرم شلوغه وقت نمیکنم بیام برات بنویسم

هر روز داری بزرگتر میشی و کارات با مزه میشه.

با کمک ما میتونی بچرخی ولی زود خسته میشی و داد میزنیniniweblog.com

همش خوتو رو زمین میکشی. پاهاتو فشار میدی و حرکت میدی. خیلی دوست داری که دستات رو به بالای سرت برسونی بعدشم موهاتو بکنی. دوست داری که همه باهات حرف بزنن و تو هم باهاشون حرف بزنی و بخندیniniweblog.com

خیلی حموم رو دوست داری niniweblog.com ولی تا از حموم میایم بیرون شروع میکنی به داد و بیداد کردن niniweblog.com

راستی، چند روزه که پستونک هم میخوری.niniweblog.com niniweblog.com 

حالا تو ادامه چند تا از عکسهای 3ماهگیتو میذارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ابوالفضل
21 دی 90 18:35
مامان ارمیا
28 دی 90 13:14
سلام مامان رها جون بچه ها وقتی از حمام میان بیرون گرسنه میشند حتما بعداز حمام بهش شیربده رها جون بوسسسسسسسسس
مامان روژان
29 دی 90 18:27
سلام عزیزم من که همش یه عکس دیدم به مامانت بگو همیشه تو نت هستی خب دوتا عکس هم از من بذار مگه چی میشه خوشگل من دلم برات تنگ شده بوس مسافرت هم خوش بگذره
مسیحا
4 بهمن 90 23:15
چه نازنینه این فرشته الهی زنده باشه
ASAL
7 بهمن 90 15:24
سلام خوشگل خانوم چه قد تو ناز شدی ماشالله عزیز دلم اون لپ های توپولوت میبوسم
mina
18 بهمن 90 15:16
وایییییییی چه خانوم شده برای خودت رها جونی. به مامانت بگو برات اسفند دود کنه عزیزم. میبوسمت از راه دور خو.ش تیپ خاله. ایشالله روز به روز کارهای جدید انجام بدی و مامانی بیاد برامون بنویسه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد