رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

رها

هفته 36

1390/6/28 2:17
نویسنده : آرزو
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم ، سلام

دیروز رفتم پیش خانوم دکتر که برام تاریخ به دنیا اومدنت رو مشخص کنه. یعنی در اصل روزی رو که باید برم بیمارستان برای بستری شدن.

دیگه انتظار داره سر میرسه. دکتر برام سه شنبه 12 مهر رو وقت داد. بعدش هم یه سونوگرافی بیوفیزیکال نوشت که سلامت تو رو از هر نظر برای 2هفته زودتر بدنیا اومدنت بررسی کنه.آخه شما باید در اصل 29 مهر بدنیا بیای  niniweblog.com توی سونو هم آقای دکتر گفت که وزنت 2800 هست و تا موقع به دنیا اومدنت هم انشالله بیشتر از 3 کیلو میشی. niniweblog.com ولی پشتت رو به ما کرده بودی و من و بابایی و یاسی جون نتونستیم ببینیمت.

گل من نی نی های تاپیکمون یکی یکی دارن دنیا میان و منم دارم روزها رو میشمارم که تو رو زودتر ببینم. یه تیکر درست کردم رو در یخچاله که هر روز یکیشو خط میزنم تا اینکه 12 مهر برسه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رها می باشد